środa, 9 września 2015

Długo zastanawiałam się czy zaczynać tworzyć/pisać bloga. Wydawało mi się, iż strona na facebooku wystarczy, że nie jest tak czasochłonna jak blogowanie. Myliłam się. Zarówno co do czasu poświęcanego na stronę, jak i tego, że to wystarcza. 

Miesiąc temu, kiedy pojawiła się pierwsza myśl 'a może by tak spróbować', przeglądnęłam blogi o tematyce krajów skandynawskich i nordyckich. Doznałam szoku. Jestem w stanie policzyć na palcach jednej ręki blogi, które mają więcej niż 20 wpsiów. Na większości z nich ostatnie wpisy są sprzed roku lub jeszcze starsze. 

Wiele z Was pytało się mnie 'dlaczego nie ma bloga Marchewkowej Skandynawii'. Dlaczego nie opiszę wyjazdów, nie pokażę zdjęć. No właśnie, dlaczego? Moze dlatego, że uważałam, że nikogo to nie zainteresuje, że są inni którzy lepiej odnajdują się w tej tematyce, że robią lepsze zdjęcia itp. itd.  Do prowadzenia bloga trzeba dojrzeć i właśnie tak teraz się stało. Cytując Małego Księcia stałam się odpowiedzialna na zawsze za to co oswoiłam, za osoby, które zaglądają na moją stronę, które chcą więcej i więcej. Jestem pewna, że dzięki wam nie będzie mi brakować wytrwałości w pisaniu i prowadzeniu marchewkowego bloga.



16 komentarzy:

  1. Blogowanie to świetna przygoda, fajnie, że dołączyłaś do tej społeczności :). Życzę powodzenia w prowadzeniu tej strony, czekam niecierpliwie na kolejne wpisy :). Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziękuję, żeby nie zapeszyc i zapraszam ponownie ;)

      Usuń
  2. Prowadzę swojego bloga od ponad 2 lat. To fajna przygoda, poznałem ciekawych ludzi. Jest o czym pisać, czym się dzielić. Może pomyśl o dodaniu gadżetu "obserwatorzy". Chętnie dołączę, myślę że inni też :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za cenna radę, będę starać się ulepszać blog codziennie ;)

      Usuń
  3. 3mam kciuki i pozdrawiam z Oslo :) !

    OdpowiedzUsuń
  4. 3mam kciuki i pozdrawiam z Oslo :) !

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna decyzja! Będę zaglądać! :) Pozdrawiam z Oslo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wytrwałości życzę! Lycka till! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie powodzenia :) I dużej ilości wpisów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Paulina, mam chrapkę na więcej.
    Skandynawia będzie wdzięczna za taki obrót sprawy :)
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze, szkoda, że nic nie piszesz.
    Tego bloga poleciła nam na zajeciach pewna Pani i myślałam, że faktycznie znajdę tutaj coś ciekawego, fajnego dotyczącego Skandynawii :)
    No niestety, może jeszcze najdzie Cię inspiracja, ja też zaczynam blogować i mimo długiej przerwy znó wracam z nowymi pomysłami i może znajdzie się tam coś dotyczącego ukochanej Norwegii.
    Vi sees!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @Chudy dzied zapraszam poki co tutaj:
      https://www.facebook.com/marchewkowaskandynawia

      Usuń